Jumaat, 25 November 2011

Last day kije......

Tapi sambung keje kat rumah lak..masih kena kemas rumah and such to prepare for new baby coming!!!..err..my MIL ada kata nak tolong kemaskan rumah tapi segannye aku...harap2 sempat lah aku kemaskan rumah sebelum my MIL dtg...my mama & abah dtg juga tapi dlm seminggu je kot...abah terikat dgn appointment cardiologist kat HUSM every month..aku pun paham sebab both my parent memang tak berapa sihat..cukuplah dtg melawat, tak jaga aku pun takpe..kiranya beruntung gak lah sebab dekat dgn MIL, ada gak tempat bermanja ahaks...tapi tu lah, kalau lah takde bantuan dari my parent ( masa e-ein, my parent jaga aku sebulan , MIL jaga sebulan), larat ke yeh...tengok org lain duk jauh2 tu boleh je ek.....kagum aku kagum!!!

Photogediks @ 36th weeks!(gmbr last week)

11 ulasan:

mummy_ayu berkata...

cantik..seronoknya..pandai amik gambar..semua gambar pun cantik2..
semoga semuanya selamat yer..nanti update kat sini... :-)

syawalsimpsons berkata...

SELAMAT YE KAKA...BAYAK REST TAU

eB ezrin berkata...

semoga segalanyer selamat yer.. hepi deliver :)
Salam Maal Hijrah :)

transformed housewife berkata...

nampak seri ibu mengandung. Semoga selamat melahirkan nanti.

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata...

e=wah,,nmpk comel la kak...hemm..dh xlama ekkk...moga semua slmt la yekkk...

CatlinaFly berkata...

ayu: macih..of coz mesti update punyer hihi

CatlinaFly berkata...

syawal simpsons:terima kasih suraya :)

CatlinaFly berkata...

eb: tq..salam maal hijrah buat eb juga

CatlinaFly berkata...

kak nur: hihi...kesan lighting tuh hahahaha..macih kak nur

CatlinaFly berkata...

lisa: hihi comel ke..ahaks..bertambah kembang peyut nanti :)..tq

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

baby boy ye??? eheheh smoga selama tsemuanye

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.