Isnin, 14 November 2011

My weekend



Rasanya ini last job aku ikut Cg Fly..lepas ni rehat betul2 , atau kalau ikut pun just jadi director tolong posekan pengantin ;)..seriau jugak bila ada 2-3 org kawan2 yang dah bersalin awal 2-3 minggu dari due date!Terbaru, ade kawan Cg Fly yang due date sama mcm aku ( pertengahan bulan doblas), sekali, dah terbersalin pada 11.11.11!!(tarikhnye cantik kan, tapi memang tak dirancang !Bukan forced labour ....memang bersalin awal 4 minggu gitu...Apa2 pun tahniah buat Huda & Ali ( Huda dah lama tak update blog huhuhu) atas kelahiran baby girl mereka..(anak kedua).

Weekend semalam, ada job wedding kat Ulu Pengeli, Kota Tinggi...as usual, aku selalu tumpukan bahagian potret memotret....duduk je dalam bilik pengantin, dari dia mekap, sampai dia sanding pun aku melepak dlm bilik pengantin ahaks.......nak keluar, bersesak2 lak dgn tetamu yang dtg..Cg Fly je cover belah sanding & makan berdamai...bila time pose2 kat pelamin, baru aku kuar...bukan sebab penat sgt, sebab dlm ramai2 , paham2 jelah, takut tetamu n kids yang bersesak2 terlanggar perut aku yang comel ni ahaks....duk dlm bilik pengantin, leh berlunjur2 kaki...nak berlunjur kaki depan pelamin, tak sopan kan...ape lak org kata...

Ada yang duk express kata kesian..kat aku...hehehe..harap diorg x salah paham..bukan semata2 sebab wang ringgit ye, tapi sebab minat..so, start next week, Cg Fly tak kasi aku ikut dah..sebab dia tau, kalau aku ikut, mesti aku nak klik2 amek gmbr gak...mane tahan beb, ikut gi umah pengantin tapi tak amik gambar???huhuhu..tapi kena akur jugaklah..sebab kalau leh tak nak bersalin awal sgt...tak ready lagi..aku akan ready time dekat 2-3 hari near EDD ok lah hehehe...

Meh nak share sneek peek pengantin semalam yeh..TQ to Azianti & Hairul..God Bless!Semoga dirahmati Allah hubungan anda berdua & terima kasih for hiring KedaiGambarKami!



Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.