Khamis, 29 Disember 2011

Dengan atok ma , ayah bah & famili Mama Ja @Ultramama

Lambat nak update sebab skrg aku kat umah MIL ...online guna broadband leceh sikit dari guna wi fi mcm kat umah...kadang2 tak sempat online pun.Pagi ni pun sebab lepas Aisy bgn BF, aku tak mengantuk pulak(padahal malam sebelumnya aku cuma tido 3 jam je itupun kul 8 pagi -11 pagi sebab Aisy kembung perut, tak tido satu malam..mcm zombie dah aku rasa huhuhu..thanks to my MIL sebab dia terjaga kul 4 pagi & urutkan belakang Aisy bg kentut)...

Ni gambar Aisy dgn family belah Kelantan sebelum family aku balik ke rumah masing2...family my sis Mama Ja @ Ultramama(tak aktif berblog dah ..) balik Penang on 20 Dis...while atok ma & ayah bah balik Kelantan pada 24 Dis.



E-ein tak de dlm gmbr sebab pagi lagi ni...E-ein baru bgn tido & mamai2 tak nak amik gmbr..huhu...skrg ni dia dah pandai cuit2 adik dia..cium2 adik dia tapi kena pantau gak takut dia cepuk adik dia tak ke naya hihi....sebab E-ein kan kecik lagi...jeles tu ade jugak....cuma dia tak lah direct usik adik dia...contoh cara dia jeles, aku tgh menyusukan Aisy, time tulah E-ein nak susu jugak lah, siap tarik tgn aku ajak ikut dia keluar dari bilik huhuhu...

Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.