Isnin, 26 Disember 2011

Dua beradik...


Time ni jelah leh dekatkan E-ein dgn Aisy...bukan ape E-ein ni mudah excited takut terhempap adik dia..maklumlah dia pun tecit lagi..tak tau ape2....tapi sejak adik dia lahir kan, E-ein makin petah bercakap..kalau berbual kat telefon, sampai tak nak letak2 telefon tu.Ari tu masa aku duk sibuk2 Aisy demam kuning, E-ein kat umah tok mak.Siap dia nangis2 tak nak letak tepon sebab nak ckp dgn amma, pastu dia ckp "janganlah amma, qi qin nak cakap ni" bila aku ckp nak letak tepon dah......huhuhu tersentuh hati keibuan i tau hik hik...

* Aisy pun dah pandai dengki kan kakak dia tau..time aku baru nak layan E-ein, time tu lah dia bgn nak nyusu, nak yak hehehehe.....belum besar lagi tuh hihihi...

3 ulasan:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ berkata...

mmg camtu kot mai..kdg2 anak2 sy cam kembar pon ade..serentak tido..serentak nak mengempeng menyendeng ngan mak..geram pon ade tak cukup tangan dibuatnye hehehe

Rozy berkata...

comelnyaaaaa aisy...
ni yg rasa nak mengandung lagi nih..hehehhe

Rozy berkata...

comelnyaaaaa aisy...
ni yg rasa nak mengandung lagi nih..hehehhe

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.