Jumaat, 2 Disember 2011

Ying!Yaya!Topan!Ton ton ton!


Ramai anak2 suke tgk Boboi Boy kan? Termasuklah mak dan bapak anak2 sekali( aku dgn Cg Fly pun layan gak hahahaa)....

Kan ada lagu intro Boboi Boy kan...sebut nama watak2 dlm tu...E-ein pun dah terikut2 sama..hehehe

Ying !( ok ni lulus sebutan dia)

Yaya!(lulus gak)

tup tup bila sampai nama Gopal...jadi TOPAN!!! hihihihi....

Tok Aba jadi Tok Abah ( sebab E-ein panggil atok laki dia, Tok Abah)

Boboi Boy lagi la.... jadi Ton Ton Ton haduss haruu....:)

Dan juga.....trademark terbaikkkk...jadik...tertayekkkk hehehehe...dah seminggu dua E-ein praktis ibu jari tanda terbaik tu, akhirnya dapat jugak..aiseh lupe nak amik gmbr la pulak...later k....

* harap E-ein kurang pelat dah bila cecah 3 tahun...tapi she's very talkative now..suka bercerita..janji kita layan ..selalu nye cerita dia akan bermula dgn...

"Mama, mama..tadi kan...QiQin nampak antuuuuu....."dengan mimik2 muka & tgn2 sekali...hhahaahahahha....pengaruh hantu kak limah betul anak aku neh!(err...sbnrnye Cg Fly lah ni suke ajar E-ein cenggitu heh)

2 ulasan:

Nad @ MamaZakwan berkata...

hehehehe...
zakwan plak
gopal jadik gopai
sbb tak reti sebut huruf L

transformed housewife berkata...

takpe nanti hilang pelat tu. cuma kita jgn pulak bercakap dgn dia guna bhs pelat dia. elok kita bg contoh yg betul.

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.