Rabu, 30 Oktober 2013

Off To Penang! ( Part 2) ...sampai dah...

Huargh...memang member2 kata, blogger ada problem, byk juga gmbr2 di blog kawan2 yang tak boleh dibuka... haih..tau elr free..nak suruh beli/sewa hosting kah itu? kih kih kih....akan dipertimbangkan lah nanti wiwaa....tapi buat masa ni, selagi boleh, teruskan aje kat blog...

Sambungan cite ke Penang...( Ogos 2013)

Cerita bergambar je lah ye...Aktiviti hari Sabtu ( esoknya Ahad subuh2 dah naik flight balik Johor..)

Kami mau gi piknik di Batu Feringgi!

Suka la tu!

Apa la projek dua worang ini??

Ikan duyung rupanya!!


Ini auntie E-ein...aza

Ini dugong..oppss...hehehe..lepas berendam kat laut, ada orang tu...demam seminggu !Kena marah dgn mak kikiki

Muke tak nak balik...merajuk bila ajak balik!

My sis & my BIL

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.